در حال نمایش 2 نتیجه

نمایش 9 24 36

شارژر باتری پهپاد سمپاش کشاورزی، دستگاهی است که برای شارژ کردن باتری پهپاد سمپاش کشاورزی استفاده می‌شود. این دستگاه معمولاً دارای ورودی برق AC است و با اتصال به برق شهری یا ژنراتورهای برق قابل استفاده است. شارژر باتری پهپاد سمپاش کشاورزی معمولاً با ولتاژ و جریان مناسب برای باتری پهپاد طراحی شده است و برای برق دادن به باتری می‌تواند از روش‌های شارژ سریع یا شارژ مداوم استفاده کند.

کاربرد شارژر باتری پهپاد سمپاش

شارژر باتری پهپاد سمپاش کشاورزی نقش مهمی در عملکرد این پهپادها دارد. برخی از کاربردهای شارژر باتری پهپاد سمپاش کشاورزی عبارتند از:

  • شارژ باتری: شارژر باتری پهپاد سمپاش کشاورزی برای شارژ باتری‌های پهپاد استفاده می‌شود. با اتصال باتری به شارژر، باتری شارژ شده و آماده استفاده می‌شود.
  • مدیریت باتری: شارژر پهپاد سمپاش معمولاً دارای ویژگی‌هایی مانند محافظت از باتری در برابر شارژ زیاد، شارژ نامناسب و تخلیه زیاد است. در واقع، شارژر به صورت هوشمند عمل کرده و باتری را بهینه مدیریت می‌کند تا عمر طولانی‌تری داشته باشد.
  • بررسی وضعیت باتری: شارژر پهپاد کشاورزی معمولاً دارای نمایشگری است که وضعیت باتری مانند ولتاژ باتری و درصد شارژ باقی‌مانده را نشان می‌دهد. این اطلاعات به کاربر کمک می‌کند تا بتواند وضعیت باتری را مدیریت کند و در صورت لزوم شارژ نماید.
  • ایمنی: شارژر باتری پهپاد سمپاشی معمولاً دارای مدارهای ایمنی است که می‌تواند باتری را در مقابل خطرات مانند شارژ نامناسب، گرمای زیاد و جریان بالا محافظت کند. این ویژگی‌ها به کاهش خطر اتفاقات ناخواسته مرتبط با باتری کمک می‌کند.

انواع شارژر باتری های پهپاد سمپاش

شرکت DJI چندین نوع شارژر برای باتری پهپاد سمپاش کشاورزی خود تولید کرده است. برخی از انواع شارژرهای باتری DJI پهپاد سمپاش کشاورزی عبارتند از:

  1. شارژر DJI Mavic Air Battery Charger: این شارژر برای شارژ کردن باتری‌های پهپاد Mavic Air استفاده می‌شود.
  2. شارژر DJI Mavic 2 Battery Charger: این شارژر برای شارژ کردن باتری‌های پهپاد Mavic 2 استفاده می‌شود.
  3. شارژر DJI Phantom 4 Battery Charger: این شارژر برای شارژ کردن باتری‌های پهپاد Phantom     4  استفاده می‌شود.
  4. شارژر DJI Inspire 2 Battery Charger: این شارژر برای شارژ کردن باتری‌های پهپاد Inspire 2 استفاده می‌شود.
  5. شارژر DJI Spark Battery Charger: این شارژر برای شارژ کردن باتری‌های پهپاد Spark استفاده می‌شود.

 

شارژر 2 پورت DJI

شارژر 2 پورت DJI یک شارژر قابل حمل است که برای شارژ باتری‌های مختلف DJI مانند باتری‌های فانتوم، اینسپایر و ماتریکس استفاده می‌شود. این شارژر دارای دو پورت است که به شما این امکان را می‌دهد که همزمان دو باتری را شارژ کنید. علاوه بر این، این شارژر دارای سیستم هوشمند است که به طور خودکار جریان و ولتاژ مناسب را برای هر باتری تشخیص می‌دهد تا بهترین عملکرد و عمر مفید باتری را فراهم کند.

 

شارژر 4 پورت DJI

شارژر 4 پورت DJI یک شارژر قدرتمند برای دستگاه‌های DJI است که دارای 4 پورت شارژ مجزا با قابلیت شارژ همزمان 4 باتری مختلف است. این شارژر با ولتاژ و جریان خروجی مناسب طراحی شده است و می تواند به صورت ایمن و سریع باتری‌های مختلف را شارژ کند. علاوه بر این، شارژر 4 پورت DJI دارای قابلیت حفاظت از باتری‌ها در برابر اضافه شدن بار زیاد، دمای بالا و دیگر خطرات است.

ویژگی های شارژر باتری پهپاد سمپاش

شارژر باتری پهپاد سمپاش، با توان خروجی بالا و قابلیت شارژ سریع، باتری پهپاد را به سرعت شارژ می‌کند، این ویژگی موجب کاهش زمان انتظار برای شارژ باتری می‌شود. به علاوه، این شارژرها باتری را در مقابل ولتاژ بالا، جریان زیاد، گرمای بیش از حد و دیگر خطرات محافظت می‌کند. این ویژگی‌ باعث افزایش عمر باتری و کاهش خطرات ناشی از شارژ نامناسب می‌شود. 

به طور کلی شارژر پهپاد سمپاش سبک و قابل حمل است. این خصوصیت این امکان را  فراهم می‌کند که آن را به راحتی در هر جایی برد. اگر بخواهیم انواع شارژرهای موجود شرکت دی جی آی را از لحاظ وزن، اندازه و مصرف برق مقایسه کنیم، جدولی به صورت زیر خواهیم داشت:

نوع شارژر وزن اندازه مصرف برق ولتاژ فرکانس
شارژر DJI Mavic Air  140 گرم 3.5*7*7 سانتیمتر 50 وات 100-240 ولت 50/60 هرتز
شارژر DJI Mavic 2  300 گرم 5*8*10 سانتیمتر 80 وات 100-240 ولت 50/60 هرتز
شارژر DJI Phantom 4 680 گرم 5*9*10 سانتیمتر 100 وات 100-240 ولت 50/60 هرتز
شارژر  DJI Inspire 2 1.2 کیلوگرم 9*17*23 سانتیمتر 180 وات 100-240 ولت 50/60 هرتز
شارژر DJI Spark 95 گرم 2.5*5*5 سانتیمتر ۳۰ وات 100-240 ولت 50/60 هرتز

 

قیمت خرید شارژر باتری پهپاد سمپاش

قیمت خرید شارژر باتری پهپاد سمپاش، قیمت ثابتی ندارد و خیلی از عوامل تعیین‌کننده هستند. در ادامه به برخی از فاکتورهای مهم و موثر در این زمینه اشاره خواهیم کرد:

  • برند: برندهای مختلف، شارژرهای باتری پهپاد سمپاش کشاورزی را با قیمت‌های متفاوتی عرضه می‌کنند.
  • قدرت خروجی: شارژرهایی با قدرت خروجی بیشتر، قیمت بالاتری دارند.
  • تعداد باتری های قابل شارژ: شارژرهایی که تعداد بیشتری از باتری‌های پهپاد سمپاش کشاورزی را به طور همزمان شارژ می‌کنند، قیمت بالاتری دارند.
  • ولتاژ و جریان ورودی: شارژرها با ولتاژ و جریان ورودی بیشتر، قیمت بالاتری دارند.
  • امکانات: شارژرهایی که دارای امکاناتی مانند نمایشگر LED، حفاظت از باتری، حفاظت در برابر اتصال کوتاه و موارد دیگر هستند، قیمت بالاتری دارند.

انواع شارژر پهپاد کشاورزی با قیمت مناسب و ثابت، قابل فروش در وب‌ سایت شرکت ستاره پنهان پارس است که به ‌صورت آنلاین می‌توانید ثبت سفارش انجام دهید. این مجموعه در تلاش است که قطعات را با بهترین کیفیت و قیمتی رقابتی به مشتریان ارائه دهد. به علاوه، تیم ستاره پنهان پارس برای آموزش کار با پهپاد سمپاش کشاورزی، دوره‌های آموزشی مختلفی را ارائه می‌دهد. این دوره‌ها مناسب برای افرادی است که قصد دارند کار با این گونه پهپادها را به صورت حرفه‌ای و با استفاده از تکنولوژی روز آموزش ببینند. دوره‌های آموزشی شرکت ستاره پنهان پارس، به شرح زیر است:

  • آشنایی با اجزای پهپاد، کنترل‌کننده و نرم‌افزار
  • آموزش پرواز و کنترل پهپاد
  • آشنایی با فناوری‌های مرتبط با پهپاد سمپاش کشاورزی
  • آموزش تصویربرداری و فیلم‌برداری با پهپاد
  • آموزش استفاده از مخزن‌های شیمیایی و رعایت موارد ایمنی در استفاده از پهپاد سمپاش 

با شرکت در این دوره‌ها، می‌توانید به راحتی کار با پهپاد سمپاش کشاورزی را یاد بگیرید و این تجهیزات را به بهترین نحو در کشاورزی و دامداری استفاده کنید.